Nahliadnime spoločne
do budúcnosti

Objavte najnovšie trendy a praktické produktové riešenia vytvorené tak,
aby vám pomohli v podnikaní

STAŇTE SA PROFESIONÁLOM
v oblasti donášky

Kvalitné služby týkajúce sa jedla so sebou a donášky v našom odvetví neboli nikdy také dôležité, ako sú dnes. Naším cieľom je pomáhať vám od prvého kroku vytvorenia donáškovej služby až po zlepšovanie vašich súčasných služieb, aby sa k vám zákazníci neustále radi vracali. Sledujte naše tipy a odporúčania, aby ste z donáškovej služby vyťažili maximum!

Smartly Manage your delivery costs

Sme tu, aby sme vám pomohli pochopiť,
ako môžete inteligentne riadiť náklady na donášku

Stiahnuť

Smartly Manage your delivery costs

STAŇTE SA PROFESIONÁLMI V OBLASTI DONÁŠKY A OSOBNÉHO ODBERU

  • Využite aktuálny trend dynamického rozvoja ponuky jedál na donášku a osobný odber a zvýšte svoje príjmy!

  • Zaistite svojim zákazníkom najvyšší štandard donášky. Vyberte si z produktov značky McCain odporúčaných na donášku a osobný odber.

  • Odlíšte sa od konkurencie. Dodajte svojmu jedálnemu lístku iskru a servírujte svojim zákazníkom jedinečné chuťové zážitky.
  • Good to go
    Nová McCain brožúrka “GOOD TO GO”, kde nájdete informácie o výrobkoch, určených na donášku a take-away a taktiež tipy na balenie.

    STIAHNUŤ

    Donášková služba a osobný odber jedál neboli pre gastronomické odvetvie nikdy také dôležité, ako sú dnes. Náš sprievodca ponúka množstvo užitočných informácií o tom, ako sa rýchlo prispôsobiť novým podmienkam na trhu a ako zdokonaliť donáškovú službu, aby sa k vám zákazníci radi vracali a objednávali si jedlo častejšie.

    Fries 9/9


    STIAHNUŤ

    Chceme sa s vami podeliť o svoje skúsenosti, ako vytvoriť konzistentnú komunikáciu na sociálnych kanáloch s cieľom vybudovať si komunitu okolo svojej reštaurácie, ktorá sa zároveň zameriava na nový spôsob fungovania, maximálnu bezpečnosť a zavedené zmeny.

    Fries 9/9


    STIAHNUŤ

    NOVÁ REALITA -
    POSTREHY A INŠPIRÁCIE

    7 GASTRONOMICKÝCH TRENDOV, KTORÉ VAŠIM ZÁKAZNÍKOM CHÝBAJÚ

    FAKTORY STIMULUJÚCE VYUŽÍVANIE SLUŽIEB GASTRONOMICKÝCH PREVÁDZOK
    PO PANDÉMII